eksternest.reismee.nl

Samenvatting de laatste twee dagen (eind augustus/begin september 2017)

Zo eergister (donderdag 31-08-2017) naar Twello geweest. was leuk, althans voor mij want ik heb daar een aantal oud collega's gesproken.

Voor degene die dat niet weten, ik heb in 2001 in Twello een nieuwe vestiging opgericht voor het bedrijf waar ik werkte (Sluyter Logistics). Ik heb ongeveer anderhalf jaar aan deze vestiging leiding gegeven tot ik een nieuwe klus/opdracht kreeg.

Zoals dat gaat hé even wat history opgehaald, was erg gezellig.

Daarna ook nog een bezoek gebracht aan de klant Wasco (waarvoor Sluyter de vestiging in Twello heeft opgericht) om voor deze het transport te verzorgen. Wonder boven wonder er waren ook daar een aantal mensen die mij na al die jaren nog kenden.

Op vrijdag de eerste september 2017 naar Deventer, Raalte en Heino geweest. Eigenlijk gewoon als toeristische trip om de omgeving te bekijken. In Raalte de scootmobiel uit de auto gehesen want het was een vrij uitgestrekt winkelcentrum dus erg vermoeiend om te lopen.

Op de Brink in Raalte bij een leuk tentje een kopje koffie gedronken en met de juffrouw van het tentje een lang gesprek gehad over van alles en nog wat.

Voor ik terug reed naar de camping in Bathmen rond gekeken naar een redelijke eetgelegenheid, maar of het eten of de prijzen waren niet echt aantrekkelijk, dus maar weer terug naar de camping. Op de camping hoorde ik van een andere camperaar dat er in Lettele een vreselijk goed pannenkoekenhuis was. Dus ik daarheen natuurlijk, nou je kunt op de foto wel zien dat het erg lekker was.

Tot de volgende keer maar weer


Reacties

Reacties

Eveline

jij maakt nogal wat avonturen mee, dan is het hier wel erg saai.

ik hoop toch dat je nog een leuke vakantie hebt.

ik ga ook even een week weg. Groeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!