eksternest.reismee.nl

Start van de reis

Vandaag aangekomen op Camping de Flierweide in Bathmen.

Dit is een boerencamping waar ik. zolang ik de camper heb, altijd de eerste halte heb.

Meestal blijf ik hier/daar, zoals nu ook, een paar dagen staan voor dat de grote reis gaat beginnen.

Voor de nieuwen onder ons, de verhalen die ik schrijf zijn niet altijd even lang, dat hangt af van de situatie ter plaatse en/of gebeurtenissen. Het is ook niet zo dat ik per saldo dagelijks een verslag schrijf maar ook af en toe een verzamel verhaal.

Overigens ben ik goed aangekomen op de camping en was binnen tien minuten als gezetteld.

Na een half uur zat ik al koffie te drinken bij de buren dus dat hoefde ik zelf niet te doen.

zo tot de volgende keer

Reacties

Reacties

Eveline

leuk van je te horen.

Geniet van de dagen / weken.

Groeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!