eksternest.reismee.nl

Eindrelaas

Zondag 01 oktober 2017

Zo luitjes het is helaas niet helemaal gegaan met mijn reisverslag zoals jullie van mij uit voorgaande jaren gewent zijn, maar ja het neemt ook zoveel tijd in beslag terwijl ik maar vijf weken i.p.v. 12 tot 16 weken op reis kon zoals voorheen.

Ik sta nu in Pajiesmeniai in Litouwen. Van Roemenië ben ik via Slowakije en Polen naar hier gereden. Dit was in principe mijn laatst geplande doel omdat ik op deze camperplaats al eens gestaan heb in 2012 en het zulke aardige mensen zijn. De man is overigens Nederlander van geboorte en daardoor is de conversatie wat gemakkelijker, hoewel ik mij in het engels best kan redden.

Ik heb hier nu 5 nachtjes gestaan en ga morgen aan de terugreis beginnen. Eerst weer terug naar Polen en dan vanuit Polen Duitsland door en dan ben ik over een week (ongeveer 10-10) weer in Nederland en is het feest voorbij. Ik zelf heb, ondanks de korte tijd, erg genoten en zal de foto’s op de site zetten als ik weer thuis ben want dat kost nogal wat werk om ze geschikt te maken. Een boel mensen hebben trouwens al redelijk mee kunnen reizen via Facebook dus die zijn al redelijk op de hoogte.

Toch bedankt voor jullie aandacht en hopelijk tot gauw in Nederland.

Groetjes Nico

Reacties

Reacties

Tilly

Okay. Goede reis terug.

Silvia

Goede reis naar huis

Nico Leijen

Thanks lady's

Nico Leijen

Thanks lady's

Kitty

Goede reis terug. Ik zit nog in Myanmar. Wanneer ik terug ben spreek ik graag een keertje af voor een bakkie echt Hollandse koffie. ☺️

Eveline

Goede reis en fijn dat je weer deze kant op komt.
Tot dan.

Nico Leijen

Gaan we nu zeker doen Kitty en jij nog veel plezier.

Nico Leijen

Hey Eveline zit jouw weekje er ook al weer op? Nou is ik terug ben gaan wij ook weer even een bakkie doen hoor. Ik ben nu al weer halverwege Polen dus dat schiet op. Tot dan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!